Monday, June 6, 2011

maaf atas khilafku..

...Ya Allah...peliharalah jiwa ini...


"memberi maaf dan memaafkan adalah suatu kenikmatan"


...Bismillah...usai maghrib tadi QA jengah kejap facebook...melihat-lihat news feed..hmmm...takde yg menarik..jengah profile sahabat-sahabat...hati QA tersentap dengan update status seorang sahabat...QA terase???...QA manusia biasa...QA sedih..


:'(

...mungkin silap QA terlalu besar sehingga sahabat update sebegitu???....QA dah say maaf semalam...berulang kali...ye...memang QA silap...QA salah...teruknya diri ni...kan sekarang org dah membenci kamu QA...QA salah...QA tau...tapi mungkin kesalahan ini perlu dibincang...bukan sebaliknya...mungkin tiada nilai kemaafan yg telah QA mohon...


Allah...aku lemah... :'(

...sahabat...mungkin khilaf ini terlalu besar bagimu....tapi ape lagi selain maaf dapat ku ungkap...kamu tahu...aku juga tahu sebesar mana silap ku itu...sudah ku beri sebab musababnya khilaf itu berlaku...tapi mungkin kamu menganggap semuanya alasan ku....tapi adakah kamu tahu apa sebenarnya yg berlaku hari itu....


Allah...aku khilaf....


...pergilah sahabat...jika aku bukan sahabat yg baik buat kamu...pergilah jika aku bukan sahabat yg perlu kamu bawa bersama untuk meraih cinta-Nya...pergilah jika aku sahabat yang hanya tahu mensiakan waktu mu...pergilah jika aku bukan diciptakan Illahi sebagai sahabat yg sempurna buatmu...


Allah...aku rindukan erti sahabat... :'(



...maafkan diri ini....



Qurratun 'ain

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...