Saturday, September 3, 2011

kemeriahan

..ya ALLAH..tetapkanlah hatiku pada-MU..aamin..


"MINAL AIDIL WALFAIZIN"
....bismillah..syukur2 dilimpahkan ALLAH sebuah kehidupan...akibat menjelang syawal..maka..berganda-gandalah aktiviti sy..hmm..tak bizi sebenanye..cume TAK SEMPAT menjengah belog untuk menaip beberapa patah ayat...nk menaip perlu berpikir sejenak..supaya..apa yang ditaip tidak MELALUT.. :)

..macamane SYAWAL anda disambut...melompat kegembiraan atau ala kadar sahaja??..yang pasti adik-adiklah yang sangat rancak melompat bila diisytiharkan tarikh 1 SYAWAL tersebut...alhamdulillah..selesai menunaikan kewajipan kita sebagai hamba-NYA dengan menahan diri dari lapar dan dahaga..kali ini..ALLAH panjangkan umur kita untuk meraikan hari KEMENANGAN...

..raya kali ni lebih senang bersama keluarga pada hari RAYA PERTAMA..lebih SYAHDU dan makin MENGERATKAN KASIH SAYANG..wink* ..dapat mencium tangan MAMA,ABI,KAKAK,KAKNGAH dan ABANG adalah satu rahmat yang ALLAH kurniakan...masih diberi peluang mencium tangan mereka yang sy kasihi..syukur alhamdulillah ALLAH.. :')

..RAYA KEDUA...kami mula bertapak di MUAR JOHOR..kampung mama.. bergerak bersama keluarga ARWAH PAKCIK..jadik rindukan arwah pakcik yg sangat memanjakan sy mase kecik-kecik..ALLAH..bahagiakan pakcik disana..

..raya ini RAYA KEDUA..raya bersama si BULAN..ALLAH..tabahkanlah hati ini...mohon dipinjamkan sejuta kekuatan untuk terus melalui liku-liku kehidupan...ALLAH..jauhkan HATI ini dari mendekati HATI insan lain..takut menjadi pendusta kerana mengingkari janji yang pernah di ikrarkan..permudahkan ya ALLAH... :')

"hey..adik..raya-raya takpayah nk buat muke monyok..simpan untuk esok"

..haaa...sy sangat pantang tengok budak yg TERLAMPAU comel sangat...ni daim haikal...adik kpd ushien deyhah,daniel haziq,damien hazriq..weeee...comel dan TEMBAM..

..ok..sekadar corat coret di belog ini..terima kasih singgah.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...