Friday, August 26, 2011

26 ramadhan.......

"ya ALLAH..berikanlah cinta-MU..aamin.."



"mencari sebuah kehidupan didalam cerita kehidupan"



...Bismillah...syukur ya ALLAH..masih diberi kesempatan menyudahkan hari ke26 RAMADHAN...semoga dipanjangkan ke akhir RAMADHAN..aamin..akhir2 ramadhan jadikan ketiadaan mase untuk mengetuk-ngetuk papan keyboard..hakikatnya bukan sibuk dengan urusan seharian..sibuk menguruskan ROHANI yang sering minta diisi bekalan..ALLAH..ramadhan kian melabuhkan tirainya...

...sesi pendugaan berlangsung selama seminggu...ALLAH..terima kasih atas ujian yang hebat..sungguh ku tahu kasih dan sayang-MU terhadap hamba-MU ini..kafarah dosa...lemah lesu..tak berdaya..subhanallah...getir sungguh nak menghadapi ujian ALLAH..mohon diperkuatkan iman ini ALLAH..
syukran abi dan mama atas jagaan A class masa diri ini tak berdaya..huuuu...

...buat seketika...segala aktiviti dipantau oleh walid...maaf..sha dah menyusahkan walid dan ummi..heee..maaf atas kedegilan..memang diri ni tak suke akan kebosanan memerap dalam bilik menanti hari berganti hari..herrrr...tak suke!! sangat!!..need something to do..itulah lonjakan hati...tapi takpelah..mereka sudah susah payah menjaga...takkan kamu tak reti berbalas jasa nur farisha farish???..

..dah tengok daisypath sy???....sy sedang sibuk mengira waktu dan hari untuk berangkat meninggalkan bumi indah MALAYSIA..hmmm..bukan tak syg..tapi jihad menuntut ilmu!!...sebulan lagi..maknenye...sy perlu susun jadual sebulan agar takde sikit pun mase terdedah dengan aktiviti tak berfaedah..tapi tak dibenarkan pergi sebarang program selagi tahap kesihatan berada di paras bahaya...hmmm..jadi, terperap lagi...dah macam ayam perap..

..tak rindu BOYFRIEND ke kalau pergi sane???..gelak kejap boleh dok???..hihihihihi...maaf..maaf dan maaf..."sy dah putus dengan dia sebab nk pi japan"...haaa..karang kate kejam sangat sy nih...ehhh...yang pasti..takde siapa akan rindukan sy kecuali keluarga dan sahabat...ade paham????..mesti ade yg rindu punye???...ehhhh..nk rindu sangat ehhh..ckp dekat abi sy..awak rindu sy...kikikiki...dah farisha!!!..suke sangat merepek..

..ALLAH..peliharalah jiwa ini dari sebarang usikan perasaan yang sia-sia..hindarkan diri ini dari mengungkap sebuah janji yang tak mungkin diri ini tepati..ALLAH...redhakanlah hati ini dengan setiap apa yang terjadi..

..ok,RAMADHAN dah nk pergi..sedih..sedih dan sedih..belum puas menyatakan sayang dan kasih pada bulan penuh rahmat ini..belum penat memadu kasih dengan bulan keberkatan ini...ALLAH... :'(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...