Monday, May 23, 2011

seakan terjatuh

..astaghfirullah...kali ini seperti mahu tersungkur semula Ya Rabb...disaat ku mulai memenuhi bakul ku dengan butir2 kebahagiaan...sekali lagi ku tersadung dengan ujian-Mu...apakah hikmah kali ini buatku Ya Rahman??..namun..aku tersedar bahawa aku juga tidak perlu terus tersungkur dan terhumban jauh sekali lagi di dalam ujian-Mu...aku harus mencari penyelesaiannya..aku harus teruskan pengembaraan ku untuk mengutip sejuta kebahagiaan yang telah Kau bentangkan untukku...Ya 'Alim...Kau Maha Mengetahui setiap isi kalbu ku...aku pasrah kepada-Mu kali ini..bernilaikah setiap titisan air yg jatuh di tubir mata ini untuk aku tangisi bila mana ujian-Mu ini mendatang...aku tidak mahu terjelopok di atas pasir dan menangisi apa yg Kau uji kepada ku...aku tidak mahu tampak lemah di mata-Mu sehingga aku mengalah dengan setiap ujian-Mu..aku harus tabah!! ya!! kamu harus tabah!!

written by: Qurratun 'ain ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...